Lysekil



Sitter i båten och har precis nallat åt mig trådlös nätverksanslutning, himla bra uppfinning!
Just nu är vi i Lysekil och släppte av alexej tidigare här idag efter att han varit ute med oss i Lina i tre nätter. Känns lite tomt att inte ha någon att mysa med, man jag får väl kasta mig över Linus senare.. Han blir nog glad. Megaglad.

Imorgon ska vi nog guppa vidare till Gullholmen, har hört att det är där alla coola hänger så det blir nog världens drag! "Gullholmen; the place to be" typ. Mamma sa att det ska bli bättre väder imorgon, och om hon har fel simmar jag hem! Jag vill bli stektstektstekt, inte se ut som ett vandrande spöke:( "I hate the svenska sommaren"
Som ni ser övar jag lite på mina engelskakunskaper, snart börjar skolan och då måste man vara redo!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på p1, lägga patienser och lösa suduko, sånt man gör i båten utan dator. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0