sour

Jag skulle kunna göra ett "linnea blir förbannad inlägg" men jag vet inte riktigt vad jag ska bli förbannad på. Kanske ska jag vara sur på mig själv för att jag inte kan hålla koll på mina grejer? Det känns ju trots att som att det är bara mig det händer.
Ni kanske fattar? Min mobil är snodd. För andra gången. Jag är riktigt jävla sur. Hur lyckas jag?

Det senaste halvåret har jag blivit av med först min mopedhjälm som blev snodd ur hannas moped på öresjö, inte världens finaste kanske men nästan ny och köpt för tusen spänn. Sen senast då, skorna. Okej det var mitt fel från början, men den som såg skorna som stod kvar tackade väl inte nej till finare skor? Och har man fått fel skor och inte vill sno dom hör man väl av sig till den man var hos? Sen nu då, mobilen för fem tusen spänn, gone. Jag säger det igen, Linnea Larsson, hur fan lyckas du?

Det är så typiskt mig. Allt som är slarvigt, stökigt, klumpigt och pinsamt är typiskt mig. Heja heja. Go Linnea go.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahahaha jag hade jeans i 27 grader :O Hahaha ja, jag körde på den tröjan!:D

2009-08-21 @ 15:05:56
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0