natti

Det är nu frampå småtimmarna man börjar fundera.
Nyss var det skolavslutning och det kan ha varit sista gången jag träffade vissa av mina kära vänner jag gått i samma klass som i tio år. Snart börjar man på måg och träffar massa nya folk och kommer att stöta på friends i korridoren som man inte är van att träffa i en skolkorridor. Snart kommer jag vara helt utpumpad av allt pluggande på samhäll. Snart kommer jag ta studenten och säkert inte ha en aning om vad jag ska göra med mitt liv? Vad fan gör jag då?

Okej, jag har inte ens börjat gymnasiet än och är orolig för att jag inte ska veta vad jag vill göra efter gymnasiet. Slow down Linnea, klart jag vet det då? Eller? Det löser sig. Det är så jag tänker med det mesta, det löser sig. För det gör faktiskt det mesta, hittills iallafall.

Det jag ville få fram med detta inlägget var egentligen att jag kommer sakna allt som har med stavreskolan att göra. Okej, kanske världens tråkigaste skola, men vissa personer glömmer man aldrig. Första skoldagen nu kommer jag sakna att veta vart man har alla. Efter att ha kommit tillbaka efter nio sommarlov och ändå ha koll på läget kommer man nog känna sig lite smått osäker, men det blir nog bra! Hoppas jag:)

Nu känner jag att det här blev ett konstigt inlägg, men jag är så trött att jag har glömt helt vad jag har skrivit i meningen innan, så blir det ibland;) God natt!!


mina pinglor<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

linnie! jag kommer sakna dig :'( <3

2009-08-12 @ 13:04:29
URL: http://fridoliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du gå för program? :)

2009-08-14 @ 09:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0