home

då var man hemma igen. Tack för en trevlig dag ni som träffade mig:)


Imorgon är det dags för match igen, på mer hemmaplan än någonsin, nämligen bestämt på edsborgs konstgräs. Gillar inte konstgräs egentligen, men det får gå.. Hoppas på vinst, men isåfall får vi lägga in högsta växeln. TIF-Skoftebyn är bra. Ska bli lite skojigt att möta mandur faktiskt! Hihihihi ska spöa na..


jag. bild från senaste matchen.

Hahahahaha jag skrattar lika mkt varje gång jag ser den här bilden, är den inte himla fin? Är man fotomodell och har kass humor så har man.. Herregudars.

Nu scrollade jag upp, och vad får jag se? Ett ödlehuvud med hockeyfrilla i fotbollskläder! Haha, jag kommer somna med ett leende på läpparna iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0