trött..

Liseberg igår, himla skoj! Orkar inte skriva massa om det, tråkigt att läsa.. Det räcker med att säga att det var en skitkul dag och mina friends är bäst!

Idag däremot har inte varit bästa dagen hittills.. Kom ju hem typ halv två VRÅLTRÖTT, sov ungefär 5 timmar och jobbade sedan mellan halv åtta och halv tolv.. Nu är jag påväg att utplånas från jordens yta så trött jag är! Det roliga är att jag börjar jobba fem sen igen och jobbar till åtta.. Typ roligaste dagen någonsin! Efter åtta blir det ut till å göra staden RIKTIGT osäker, har ju trots allt hela dagen att ta igen.

Måste tillägga att min bror är söt! Han står där nere och steker pannkakor nu! SÅNT GILLAS!! Underbart. God natt!

Någon undrade var jag skulle gå för gymnasium, samhäll på magnus åbergsgymnasiet blir det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0