trött

man kan vara trött på olika sätt. Just nu är jag inihelvetes jävla trött (ursäkta ordvalet).
söndag-fotbollsmatch, måndag-handbollsträning, tisdag-fotbollsträning, onsdag-handbollsträning och imorgon är det fotbollsträning igen och sen får jag vila två dagar innan matchen på söndag. Herre min skapare. Oh my fucking god. Samhäll på det, smack back, dead.

Just nu känner jag mig som en duracellkanin som precis har laddat ur. Nyss helt hyperspeedad och nu, pang bom crash, helt utslagen. Men jag vänjer mig förhoppningsvis, jag är en krigare!
Nu är det dags att krypa till kojs, det är ju en dag imorgon också (nej jag lovar, jag är inte åttio år).

jag, fast tvärtom.

Kommentarer
Postat av: ellinor

svar: tack så mkt:P

2009-08-20 @ 18:10:19
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0