träning 24/7

Hela sommaren har jag tagit det lugnt, stekt på, vart uppe all nite long, blivit tjock, badat i fontänen på torget och massa mer.
 Nu är det dags för andra bullar. Nu är mitt lugna stekarliv över. Föralltid.
Jag kör igång idag (tror jag, har fortfarande ont i halsen) med första handbollsträningen på typ 3486 år. Jag har hört att träningarna är fett seriösa.. KNORR

Iallafall, nu blir stekarschemat;
Måndag; Handboll
Tisdag; Fotboll
Onsdag; Handboll
Torsdag; Fotboll
+ Fotbollsmatcher inimellan.

Låter det skönt? Det är faktiskt det när man är på G, men nu är jag trött.


Här är jag förra sommaren då jag tränade som mest. Jag lär bli ännu större i år (hoppas jag).

Men nu ska jag göra trehundra armhävningar och sitta i 90 grader mot väggen i en timme, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0