skor<3

Jag är kär. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, hade jag kunnat gå i högklackat hade jag varit helpank. Jag sitter här och klickar runt och blir bara mer och mer arg för att jag inte kan ha dom. Tro det eller ej, men även om jag hade kunnat gå i såna här skor hade jag inte gjort det, men om några år, då jävlar!

Det bästa av allt är att jag redan har två av världens snyggaste skot hemma, hihi. Först och främst mina skolavslutningsskor som är som sko nummer sju, fast tusen gången snyggare och med träklack. Och sen mina nyaste godingar, typ sko nummer fyra fast med låg klack, MUMS! Älskar dom. Släger in en bild någon dag när jag har en mobil som kan ta kort iallafall..





nu ska jag fortsätta dregla över sjukt snygga skor, ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är galen hjärtat! älskar dig ändå!<3

2009-08-23 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0