ny grej



Jag har kommit på en smart idé. Eftersom jag går runt och är lite småarg ibland, ibland för seriösa saker som idag, och ibland för mindre seriösa saker, har jag bestämt att jag ska ha en kategori där jag får ut mina aggressioner en aning. Så himla jättesmart. Så när ni ser bilden ovan, ducka, göm er, spring till mamma, vad som helst! För det kan bli riiiktigt läskigt..


Idag är jag riktigt sur. Jag är sur på alla. Eller kanske inte riktigt alla, men de flesta. Mig själv ibland också.
Jag är sur på att man snackar så jävla mycket skit. Så fort det händer något vrider och vänder alla på det så att det helt plötsligt blir till något helt annat, och det värsta är att de flesta tror på allt. Jag menar inte att jag aldrig snackar om folk eller aldrig tror på vad folk säger om folk, det menar jag verkligen inte. I denna underbara stad sprids allting så snabbt.

Det bästa vore nog att gå i kloster. Jag ska bygga om mitt rum till ett kloster. Ingen ska få komma in, för då har jag säkert spelat in en porrfilm eller sålt knark eller något. Ibland "vet" folk mer om en än man själv vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0