lördagkväll

Just nu sitter jag och nät-fönstershoppar. Jag blir riktigt shoppingsugen och skulle kunna slå till på allt.. Mest sugen är jag på att åka till utlandet och shoppa litegrann på te.x. asos och forever21. Vågar inte riktigt beställa från ickesverige, plus att det är ju så dyrt för oss swedies att handla utomlands just nu.

Mamma står i köket och kokar saft. Nej jag skojar inte.. Vi har hur mycket vinbär som helst i trädgården, eller snarare hade. Nu är det snart saft allt ihop. Ni som vill komma på saftkalas i trädgården, ni är välkomna! Det är ju som sagt lördagkväll. Varför inte festa till det med lite saft liksom?

imorgon är det först jobb och sen fotbollsmatch mot tfk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0