Jonas rekommenderar;

Efter att jonas fått stå ut med mig och elin i två dagar nu känner jag att när han säger att jag ska lägga upp this video på bloggen har jag inget att säga till om! Föresten är vi tre numera "jonas brothers" och "we're gonna rule the school,HA-HA-HA" (sista citatet snott ur grease..).

liinnealarsson.blogg.se säger:

ska jag infoga några väl valda ord?

- JonaS ,- säger:

störst snopp skjuter först

That's it. Jag ska också tillägga att han inte är rasse och att han är helt normal.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe..jaha:D



hur känns dt att börja skola då?:D

jag börjar nu på måndag så dt e snart dt.. heh:)

2009-08-21 @ 12:45:00
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0