innan jag åker till träningen..

..passar jag på att vara lite arg! PARAPAMPAMPAMPAAAAA!

vad ska jag bli förbannad på idag då?Jo..
spotifyreklam!
är inte det värsta som finns när man sitter och tar det lugnt och varvar ner och har satt på chill-listan, man slappnar av efter en jobbig dag, och mitt i allt kommer "hello, this is amy mcdonald" skiten! Helskotta vad arg jag blir då! Det är nästan så jag snart går på "uppdatera till spotify premium" blablabla-skiten bara för att få tyst på dom! Kan dom inte ha en liten tvskärm nere i högra hörnet som visar små reklamfilmer utan ljud istället, för dom som bryr sig! Det värsta är att reklamen pausas när man sänker.. attans! Om jag skulle se den där jävla amy mcdonald på stan med hennes fula jobbiga brytning hade jag hållt för öronen för att inte riskera att banka ner henne! Blir lika arg varje gång jag hör hennes fula dialekt..

Men ska skynda på träning nu, puss å tja!

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej:D



tacktack..allt väl?:D

2009-08-20 @ 17:23:48
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: homo

åååh vafan tror du reklamen e till för?? för att man ska bli irriterad och skaffa premium fattar du väl och du e så retard att du går på de gg

2009-08-20 @ 18:25:26
Postat av: HANNA - en fotbollstjej

sv: tackar :) oj det var inte meningen.. sorry!

2009-08-20 @ 19:02:44
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
Postat av: HANNA - en fotbollstjej

sv: ohyes ;) haha! vad tkr du om min nya header?

jaså.. ;p

2009-08-20 @ 20:35:06
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0