Hih

Jag tror jag är döende. Jag petade mig nyss i ögat när jag hade tigerbalsam kvar på fingrarna. It's huuuuurts. Nu ramlade linsen ur också, lika bra det kanske. Ska vara en sån där som gillar att skada sig själv! Ska smeta in helalinsen i tigerbalsam och sätta in den igen! Ja! Smart! Vilken superidé! Det ska bli mitt nya partytrick istället för att göra masken och jonglera med knivar.
Nu känner jag att jag skenar iväg lite. Det jag ville säga var att det gör ont att få tigerbalsam i ögat.

Men det var inte det som var grejen. Grejen är att vi såg en konstig film igår, och vi har skrattat åt den hela dagen. Jag kände att det var dags för ett litet youtubeklipp so here it is, enjoy!

OCH NU BLIR JAG FÖRIBANNAD. Det funkar inte att lägga in klipp? Bajskorv. Länkar istället då (jävla datorjävel) URSÄKTA ORDVALET.
http://www.youtube.com/watch?v=LTzEhxl6jNg
jag vet, länken är svart men orkar inte fixa det nu, men man kan ju nästan gissa var den befinner sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja eller hur, vart kär i 1000 år och kommer va de i 1000 till. haha men visst visar det att ingenting är omöjligt:) aaw gullig du är:) du och RAX då, så söta! vi får va glada för varandra för det är inte många som får ha de så bra som du och jag :)<3

2009-08-30 @ 22:02:48
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0