@gullholmen

är just nu på gullholmen, och kom nyss in från en springtur. Jag sprang typ fem varv runt ön=9843629 kilometer. Känner mig ganska stolt ändå:)
  Mamma knäppte en bild på mig och steffo, min nya vän. Steffo hade inte sovit på hela natten, det är därför han ser lite trött ut.. Steffo är han med den blåa snygga mössan, och jag har min nya gula overall på mig. Jag vet, det ser ut som jag går, men det är det att min springstil gör att det ser ut så, ni ser ju att jag har sprungit ifrån pappa (nummer 1375). JAG VET, det är fel datum.. fel på kameran..

ja, min humor är mogen..

Nu sitter jag och min bror utanför ica med varsin dator. Haha vi är kanske lite pinsamma, men vad gör man inte för att anslutningen ska funka..


Imorgon blir de te å steka, ska ladda nu! Ha't kanoners!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut att va i toppform :D i like it baby :)

2009-08-04 @ 21:21:52
URL: http://fridoliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Steffo är min idol :D

2009-08-11 @ 15:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0