grattis alexej<3

då var man tillbaka i älskade trollis, känns underbart!
har nyss tagit en dusch på typ 45 timmar och nu ska jag börja göra mig iordning snart.. när jag orkar.. om ett tag..

Idag fyller världens bästa alexej år! Grattis älskling! Blir te å äta tårta hos honom sen, men jag bantar ju så jag ska inte ha någon. SKOJA! Dagens skämt, tårta äger!

Imorgon är ju min och alexejs "födelsedag". Han fyller den sjätte och jag den åttonde, alltså är det grillis festis den sjunde! Blir nog riktigt trevligt skulle jag tro:)

Men nu är det dags att börja göra sig iordning, ha en bra dag:)


Den här datorn är grym. Det finns tusentals sexiga bilder från mina unga dagar, och det är alltid lika roligt att kolla igenom dom. Nu är Ellie hemma igen, det firar vi med den här bilden!

Kommentarer
Postat av: elinpelin

söööötisar! kub? <3<3

2009-08-06 @ 15:49:43
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0