...


.. när man förlorar med ett mål.
Jag vet, det låter lite konstigt jag vet. Folk tänker "hellre det än att förlora med 10 mål, bättre målskillad blablabla" Vem bryr sig om någon målskillnad? Man SKA inte förlora med ett mål. Antingen ska man spela lika för att man är lika bra, eller så ska ena laget vinna med minst 2 mål. När det skiljer bara ett mål är det ju bara dumt, då kunde det lika gärna blivit åt andra hållet.. Okej, kanske inte i alla lägen (inte igår) men jag tror ni fattar grejen? Hellre vinna varannan match med 10-0 och förlora varannan match med 10-0! Då vet man iallafall vilket som är det bättre laget.. Hmm.. Känner att jag snackar lite i nattmössan nu, men det är så det ska vara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0