16 år

jaha, är det såhär det känns att vara 16? Känns bra. Känner mig helt förändrad, stor på något sätt! Eller inte..

Lite kul att fylla år är det fortfarande, men det var tusen gånger så kul när man var liten. Undra varför? Kanske för att man fick så roliga grejer, typ barbiebilar, dockor och cyklar. Det var tider det!

Idag ska jag och mamma åka ut till hunnebo igen, pappa och linus är ju kvar där ute. Känns lite tråkigt att inte vara hemma på sin födelsedag, men å andra sidan tror jag inte att någon hade planerat fetaste överraskningsfesten på Alberts med ungefär tusen gäster, så jag missar nog inte så JÄTTEmkt trots allt.

Ha en bra dag allihopa! Det ska jag ha har jag tänkt mig. Puzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0