warrior

känner mig just nu som en pensionär! Min bror har satt på högsta volym på stereon och jag sitter och stör mig på det, funderar på att klampa fram och stänga av och skrika: Nu stänger jag av den här förgrömmade musiken! Hihihi..
Det är 80-tals tema här, och Linus ska duscha "jäävligt länge", lika bra för Agda att ta fram discohumöret alltså..

Var i skolan en stund idag, det gick allt bra men jag var lite trött. Somnade nästan direkt när jag kom hem! Får krypa dit en stund imorgon också..
Det jag gjorde i skolan var mest manusläsning, manuset är ju helt klart nu och det börjar lukta succé. "Fatima&Mohammed-filmen" som visades idag var riktigt gullig iallafall. Sture och Agda kommer nog också vara rejält söta ihop, jag tror på tårar jag!

Ska fortsätta krya på mig nu, det går faktiskt ganska bra!:) Och en sak till, jag har världens sötaste pojkvän, men det visste ni nog redan. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0