lov

nu kan jag verkligen säga att livet leker rätt rejält.
För det första, DET ÄR LOV.
För det andra, DET ÄR UNDERBART VÄDER.
För det tredje, SNART DRAR VI TILL SPÄTTAN!

Startade dagen med jobb, inte jättetaggad eftersom jag hellre ville vara ute men.. Dealern funkade inte så vi fick ledigt lite mer än en timme så då drog jag, valbone och hennes bror till donken och köpte glass och åkte sedan och smockade i oss den på nån utkiksgrej i strömslund. Felet på jobbet blev tyvärr fixat, så det blev till att jobba fram till fyra.

Nu ska jag träffa moppeligaN, och det ska bli trevligt för det var allt ett tag sen. Underbart att bettan funkar som hon ska igen! Dock inte med samma fart som innan, men hon tar sig framåt iallafall!
Men nu ska jag ut i solen, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0