LÖÖÖV

Jag älskar allt just nu. Jag älskar vädret, jag älskar mina underbara polers, jag älskar alexej, jag älskar att man slipper ha fetingjackan på sig, jag älskar solen, jag älskar att jag och linus har beställt en "de tre vännerna och jerry"-box, jag älskar att pengarna rullar in, jag älskar att skolan är chill, jag älskar att det luktar grill vart man än går, HELT ENKELT; Jag älskar livet just nu! Allt känns klockrent!

Hoppas på en klockren dag idag också! Sitter just nu hos Elin medan hon drar en dusch, om en stund kommer våra manliga "vänner" som vi "gillar" att umgås med. Blir nog att steka lite utomhus hoppas jag, om nu grabbarna inte vägrar vilket dom brukar göra. Vi bruds kanske blir BJUDNA på en dyr fika i solen på espresso house, eller vad tror du elin? ;) Killarkillarkillar..

Ha det bra alla, och sitt inte hemma nu! Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahh boysboys, klockrent! ;)

2009-04-18 @ 15:42:05
URL: http://eliiinkarlsson.blogg.se/
Postat av: nila

Hej!

Jag är tillbaka med min blogg :)

Kommentera gärna ;)



ps, ditt leende dödar!

2009-04-19 @ 21:45:40
URL: http://nilabukar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0