körtelfeber

jag vet att ni har saknat mig.. men nu är det nämligen som såhär, jag har dragit på mig körtelfeber igen! Enligt doktorn är det väldigt ovanligt att få det två gånger, men det går! Jag lyckas verkligen med allt.. Jag kommer inte orka skriva så många inlägg nu, orkar knappt sitta inne på datorn överhuvudtaget.

Lite kul faktiskt att jag i mitt senaste inlägg var helt överlycklig, och nu ligger jag här som en strandad säl. Fast bara så ni vet, jag är fortfarande glad! Folk blir nog nästan mer ledsna för min skull än vad jag är för min egen, jag tar det ganska bra ändå! Herregud, jag är ju inte döende!


Men ska återgå till att äta mina vindruvor nu, ha det så bra alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0