grattis andrej:)

nu är jag på benen igen ska jag säga er! Har varit i farten hela dagen och är inte död nu, det är framsteg så det skriker om det! Okej, började skolan kvart över tolv men det är en annan femma.. Började också dagen med att vakna och känna doften av nybakta bullar...

Efter skolan drog jag bettan till alexej nästan direkt och där blev det lillebrorfirande, andrej fyller nämligen fjortis idag! Grattis sötis! Det blev gott grillat och TÅRTA. Alexejs andra lillebror Maxim skulle bära tårtan till bordet, tror ni inte han tappar den så den landar uppochner på bordet och sedan försöker få upp den igen med handen!? Haha så gullig! Tårtan var god ändå:)

Det blev även några moppeturer inimellan, bröderna på västra fjärilsvägen älskar bettan nästan mer än vad jag gör! (alla som känner mig vet att det inte kan vara sant....)

Nu måste jag krypa till kojs, jag är ju faktiskt inte helt kry än. tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0