tisdag

angående förra inlägget idag, inte meningen att lägga in ett sånt seriöst inlägg men jag skrev det på PRAO'n så.. På TTELA idag fick jag göra lite olika saker. Först fick jag sitta och skriva till klockan elva och sen åkte jag, en reporter och en fotograf till innovatum för att titta på en föreläsning om etiskt mode och ekologiska kläder. Det var ganska intressant faktiskt, tro't eller ej. Efter det åt jag lunch med virre igen, max denna gång! Mums som alltid.
På eftermiddagen åkte jag till polishuset med en reporter och en fotograf för att intervjua en kille som läser på polishögskolan. Det var väl ganska okej. Efter det åkte vi tillbaka till redaktionen och sen slutade jag typ.
En fråga bara, vem har sovmorgon imorgon, VA?!! VA!???!?!?!   DET ÄR JAG!!:D
Jag börjar klockan kvart över två, så kan ju sova till ett iallafall och det ska bli JÄVLIGT skönt ska ni veta! Bara ligga och dra sig i sängen hela morgonen, åååååå va jag längtar. Ha så kul när ni går upp till PRAO'n/skolan imorn suckers! ;)


Träningen idag var riktigt bra! Väldigt go stämning och passen satt för en gångs skull, haha. Vårat lilla goa gäng är allt rätt bra ändå, Fanny drog några goa kommentarer om detta, skriver dem nån annan dag! Om vi fortsätter såhär kan det bli bra, vi kanske inte vinner men vi kommer iallafall ha roligt, alltid något! Men nu ska jag sova i NÅGRA TIMMAR! tihi. Ha't fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0