tjenis

vart uppe och sålde paipers i morse klockan halv tio, underbart med en morgonpromenix, eller inte. Efter detta lät jag stoffe sova ut ett tag och ringde honom inte förrän typ halv ett. Sen åkte jag dit i typ en halvtimme och kollade på disneychannel och myste med jonte medan stoffe duschade. Sen åkte jag med mamma till överby och kollade till båten och år lunch. Vi tog grillad ciabatta men satt brevid pizzabuffen och blev jävligt sugna så min kära mor tog några raska kliv och snattade en slice. Precis då gick hon vi hade beställt våran mat förbi så då var vi tvunga att gömma pizzan lite diskret, är man busig så är man.
Hemma hos stoffe hade vi bara mysigt hela dagen och retades lite. Måste bara tillägga att jonatan är grymt gullig, hans kommentarer ibland är inte lite goa. Mysig är han också, mysigare än sin bror ibland.. men jag gillar allt den äldre ändå!

Imorgon är det dags att dra till TTELA på prao, är faktiskt riktigt sugen. Har fått ett schema och ska göra olika grejer varje dag, lite skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0