tihi

idag har det verkligen hänt nada. Skolan bara rullade på kändes det som. Drog moppsen i sandhemsspåret igen. När jag kom hem var det träning som gällde direkt, fast hann med en liten fight innan, haha person är på G! Gick helt ärligt skit idag på träningen btw, men jag deppade inte ihop iallafall! Bara skrattade åt skiten. Har ju fortfarande ont i halsen men tänkte att det kanske kunde gå, men så fick man tydligen inte göra. Satt och kollade på slutet av träningen istället. Jag och hanna hå skrattade LITE, men jag tänker inte säga åt vad för då kommer ni se mig som en ond människa, och det vill jag inte, tihi. Men kul vare ska ni veta!

Nu sitter jag och kollar på extreme home makeover. FY! Jag lipar till varje avsnitt. Stackars människor. Man har det allt rätt bra ändå här i sweden. I det här avsnittet var det en familj som hade förlorat sitt hus i orkanen Katrina. Det enda som fanns kvar var en halv skorsten och en halv skateboard, så hemskt.
Men nu ska jag återgå till att snyfta framför tv:n, CYA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0