storpluggarN

började dagen med hemkunskap. Jag och frida gjorde köttfärspaj med lite egna påhitt som vanligt. Efter det hade vi gympa och jag och frida var hurtigbillar och GICK TILL LYR för första gången på tusen år. Sen innan själva gympan började körde jag, månsson, kim och alexander seriös handbollsmatch. Blev helt svettig, haha. Sen gick vi igenom kartan inför orienteringen på slätthult nästa fredag, underbart.
I slutet av dagen dömde jag och frida småbarnens fotbollmatch. Vi ska döma dessa ungar imorn hela dagen också så ingen skola, gött som fasicken!
Efter skolan drog jag till elin och pluggade röva av oss i typ 1000 timmar, men gött att känna mig säker på't nu iallafall! Nervsystemet in my heart!
Ska kolla klart på filip och fredrik nu, tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0