skuttarN

hände inget speciellt i skolan idag förutom att det skrattades en del. Det skrattades bl.a åt:
- SkuttarN. Har ni sett Meet the Spartans, då vet ni vad jag menar, och om ni inte har sett den ska ni se den!
- Sejfo på tyskan, ganska skruvad ibland. Jag och Frida satt och pratade om att han typ skelar eller något för när han pratar med en kollar man alltid bakåt för man tror att han pratar med någon annan. Efter ett tag frågade han: vad sa du? och både jag och frida kollade bakåt men ingen verkade reagera. Då kom vi på att han måste pratat med frida men ingen av oss såg det. Haha, riktigt roligt var det. Sen skrattade vi även lite senare på tyskan när Sejfo skrev meningar på tavlan som vi skulle översätta. "Jag älskar när du kommer".. vi kom fram till att det kan tolkas på ett antal olika sätt.

Nu ska jag åka på "lungfuntionstest", skitkul. Lite senare ska jag och mamma ner till stan, ska på synundersökning.

senare
innan synundersökningen kollade jag och mamma på kameror. Vi bestämde oss för en Nikon D60 eftersom den var lätt att förstå enligt försäljaren, det blir säkert bra. Vi köper den nog imorgon. När jag var nere på stan drog jag även en frapino med person. Vi skrattade en hel del åt en HEMLIG GREJ, ännu en gång, jag vill inte verka som en ond människa, men det är jag nog innerst inne, tihi. Vissa grejer kan man inte låta bli att skratta åt, även om man kanske borde låta bli, tihi. Nu ska jag kolla på filip och fredrik! hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0