saturday

hallådär. började dagen med att bli väckt av min morgonpigga (ELLER INTE) boyfriend. Vi drog ut med moppzen och köpte skor till Jonte så nu har han äntligen blivit en cool znubbe. Efter det var det älvhögsborg som gällde. Sävehof spelade mot något ryskt klubblag och vi skulle vara funktionärer. Jag och Hanna Hå var svett-torkers på den södra sidan och Elin och STRUMPAN var svett-torkers på den norra sidan. Det som var tråkigt med det hela var att vi aldrig fick torka golvet varken på den södra eller norra sidan, buhu skrek vi då. Vi fick iallafall se en riktigt bra handbollsmatch, sävehof vann. Efter det drog jag iväg med min coola moppe hem till Stoffe och drog en pizza (för andra dagen i rad, känner mig typ 10 kilo tyngre). Vi kollade på The Love Guru för andra gången också. Egentligen är den filmen jävligt dålig, men eftersom att både jag och Stoffe har extremt kass humor så var den perfa. Sen var det dags för Snuten i Hollywood för typ sextonde gången, även den är väldigt rolig.
Aja, time to say goodbye folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0