proooovdag1

idag var då det otroligt efterlängtade no-provet. Det var väl ungefär som jag hade tänkt mig, fast sista frågan var lite konstig bara. Vet inte riktigt hur det gick, men tror allt att det gick okej iallafall! Fick reda på engelska-diagnosen också, är allt nöjd med den iallafall, alltid nått! På SO-n ska vi göra nåt konstigt grupparbete och redovisa nästa torsdag, jag, frida, sandra och person har kommit på vad vi ska ha på oss. Det är bra att ha kommit så långt med bara en lektion tycker jag, haha! Men nog tjatat om skolan!
Jag har köpt en ny hjälm idag också. Min förra blev ju lite pajj. Jag köpte en sån som alla har, en red.
Sen åkte jag till Stoffe och kollade på två filmer och smockade pizza. Det var trevligt, men inte när han kittlade mig till döds som vanligt, då blev jag arg som vanligt.
Men nu ska jag dra mig till kojs snart, ska upp "tidigt" imorn. Svanis har något på gång men jag och Person vet inte vad, det blir en surprise! Det gillar vi inte. CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0