meeting

i skolan idag hände väl inget speciellt, tråkigt som vanligt på stavre. Slutade tjugo i fyra men det blev väl lite tidigare eftersom gympa var sista lektionen och jag och Person drog moppen i sandhemsspåret. Gruset bah spruta! När jag kom en pluggade jag, gick la sådär men är klar med tyskan iallafall. Klockan sex var det handbollsmöte. Det var faktiskt riktigt bra! Vi pratade igenom allt och alla verkar värsta taggade nu, det känns gött. Helena är mann1 btw! Helt ärligt.
Ska fortsätta med pluggandet nu,känns inte som jag gör nåt annat. Imorn ska jag försöka träffa nån iallafall!
Föresten, gamla Bettan är på lite dåligt humör för tillfället, dog typ 7 gånger påväg till älvhögsborg, inte så underbart.
AUF WIEDERSEHEN ALLA DÄR UTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0