match1

gick upp klockan nio och drog iväg mot färgelanda klockan tio. Matchen började 12 och vi kändes ganska taggade ändå. Första halvlek gick sådär men i slutet av första gick det riktigt bra, även i början av andra. Sen ryckte dom och vi hann aldrig ikapp. Slutresultatet blev 18-11. Jag tyckte att vi spelade ganska bra för att vara första seriematchen iallafall! Ett stort plus till Stina, inte lite redig i målet! Även ett plus till Helena, försov sig men hann ändå! Inte bara det, bruden spelada riktigt bra också, haha. När jag tänker efter, ett stort plus till alla! Nu är det en hel månad till nästa match men den ska vi vinna bruds, då ska hanna hå va med också! :)
Efter att jag kom hem har jag verkligen gjort nada. Har bara nördat vid datorn, men det är skönt ibland det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0