linnea+bettan=falskt

ursäkta gamla bettan, men jag hatar dig just ju! Går skit! Jag skäms fan när jag är ute och steker, man kan ju inte steka på en moppe som går typ i 35 när man skjutsar. När jag kör över vid rödljuset vid edsborg stannar den typ mitt i vägen! Moppen gick ju skit men sen gick den bra igen men då sa stoffe att han borde kolla på den ändå, men det tyckte inte jag. Nu ser vi ju att han hade rätt då:P

Match imorn då alltså, skriver det för andra gången men skitsamma. Börjar bli nervös nu, har fått ännu mer ont i halsen nu också, men det skiter jag fullständigt i, imorn ska jag va med och daska skiten hur höfers, även om jag dör på cupen! (okej kanske inte riktigt men..)

Har alltså vart med person hela dagen idag. Väldigt roligt, men antagligen inte för utomstående. Vi satt bl.a och mimade åt en radiokanal på tv:n i typ en halvtimme, och skrattade hur mycket som helst! Den bruden alltså, gillar na skarpt!
Men ska sleepa nu, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0