KAO

vaknade klockan 10 och kände mig jätteduktig. Sen åkte jag ner till stan för att träffa person och svan för att vi skulle kolla på nån rolig grej som virre vägrade säga vad det var. Vi hade gjort värsta stora grejen av det men sen var det bara typ 7 personer som hade kuddkrig utanför oden i 1 minut och sen låg dom på marken i 10 sekunder, väldigt roligt! Sen satte vi oss på espresso house och drog en frapino. Efter detta cruisade vi runt lite överallt i några timmar och sen var elin med också. Det slutade med att vi hamnade utanför månssons kräftskiva. Jag, Person, Elin, Månsson, Stroh, Nordin oh Björnberg var där ute ett tag. Sen gick vi in och kollade på en underbart bra film! FILMEN=STROHFILM=KASS. Det kom även in lite halvfulla vuxna och pratade med oss.Herman drog några halvgoa kommentarer som ingen fatta, tror inte ens han själv gjorde det. Nu måste jag sova, det blir ju tidningsförsäljning imorn dirr!

Dagens skratt:
trehjulingen
KAO
cyklisten
m.m m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0