KAO I SKOGEN (lite internt men..)

har inte skrivit på två dagar, men har inte känt mig taggad. Känns bättre att låta bli att skriva istället för att skriva massa skit? Hade orientering idag iallafall. Gick väl inte så jättebra, men ändå ganska bra för att inte ha kollat på kartan en enda gång innan. Vi sprang och tog några kontroller men sen efter ett tag såg vi att vi hade glömt någon borta i vildmarken, och då var det bara att kubba tillbaka! Tiden blev 1.51 tror jag, lite skillnad från förra året då vi var riktiga masters, tvåa av alla åttor, bara några killar framför, det är PRO.
Den här veckan har vart så jävla jobbig, jag vet inte varför. Det känns som om allt har gått skit rent ut sagt, har bara känt att det är saker att göra hela tiden, men jag har inte fått någonting gjort. Har ni känt så någon gång? Det känns som skolan tar upp hela ens liv just nu. Det ska bli underbart att ha PRAO nu i två veckor iallafall, fast typ tusen prov veckorna efter så man blir inte direkt ledig ändå.
Idag ska jag skriva klart svenskan (haha redan) och träffa stoffe en stund. Sen klockan fyra förvandlas linnea larsson till en guitar hero men förvandlas tillbaka till en vanlig människa (aja nästan iallafall) runt femsnåret. Då ska jag träffa person och vi ska va hemma hos henne ikväll och äta pizza eller nåt, bra uppladdning inför matchen imorn, tihi!
På tal om det, första seriematchen imorgon alltså! Hoppas verkligen att det går bra! Vi ska möta Höfers, och dom är ju inte bäst i sverige iallafall, det är ju en fördel!
Men nu ska jag fortsätta återhämta mig efter några timmar i slätthults skogar, CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0