glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

gick upp 9 och sålde tidningar, verkligen AAAAASROLIGT. Sen väntade jag på mina vänninor och efter några timmar åkte vi till stan och drog varsin frapino, igen! Vi satt och stekte på bryggan i solen och hade det trevligt. Just då kändes det mesta rätt gött ändå. Efter detta åkte vi mest runt och det blev att vi hamnade på knorren och kollade på fotbollsmatch. Sen åkte vi hem och då var det andra avenyn som gällde. Tyckte ärligt talat att första avsnittet var sådär. Känns som det kommer bli tråkigare i år, alla unga är ju borta! Fast måste ju ge det en chans, så bra som det var förra säsongen! Blir till att kolla på resten av veckans avsnitt tomorrow.

Jag verkar säkert helt störd men jag längtar lite efter vintern. Snö, vinterskor, tjock jacka och bara glassa med snöbollskrig lite då och då. Om man är arg på nån är det bara att mulas! Suveränt! Gripenmatcher 24/7 och dra allmänhetens åkning nån gång ibland. Handbollssäsongen är igång på allvar och förhoppningsvis kommer vi vinna lite. Dra till sunne nån helg och äga backarna. Men det bästa av allt, dra till THAILANDIA den 19 december och stanna där i 22 dagar, där har vi jackpotten gubbar! FY FAAAAN VA JAG SKA STEKA! HELT ÄRLIGT. Missa inte en enda handbollsmatch heller. Perfa.
Men ska krypa till kojs, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0