..fortsättingen av måndagen

åt lunch med virre stropp som sagt. Efter lunchen skulle jag vara på annonsavdelningen så jag fick åka med en kille som heter Daniel ut till etage och ta kort på jeans på polarn o pyret. Det skulle vara i någon annonsgrej framöver. När vi hade kommit tillbaka visade han mig lite vad han gjorde och sånt. Imorgon ska jag vara reporter på förmiddagen och sen på nöje på eftermiddagen, det ska bli skoj!
Efter PRAO'n var det träning. Det var nästan det tråkigaste träningen någonsin, kan inte riktigt förklara varför men tråkigt var det iallafall! Efter träningen var det fysträning, men då skulle visst alla hem. Det var bara jag, frida, lovisa och emelie kvarsom sprang tillsammans med maria ut till knorren för att göra fystest på 400 meter. Jag är faktiskt ganska nöjd eftersom att jag typ aldrig har vart på fysen.
Nu blir det kanske lite andra avenyn sen sängen för min del, CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0