den stora fotbollsdagen

idag dömde jag, frida, alexander och valbone femmornas kommunmästerskap eller vad det nu var. Eftersom det bara var vi fyra fick vi döma hela tiden, ingen vila för oss inte! Det gick väl bra, men eftersom man blev rätt trött på't kändes det som att varje match blev mer och mer oseriös, det slutade med att den sista matchen blev typ 10 minuter kortare, hmm.. Efter dessa underbara timmar (9-14) la jag mig i soffan och snusade lite sött. Sen åkte jag till Stoffe och kollade på film en stund men sen skulle han på träning. Då testade jag gamla bettan igen, och ser man på! Hon gick som ett skott! Ärligt talat, har aldrig svischat så fort förr! SHE'S BACK M8's.
No provet är ju imorn. Vet faktiskt inte hur det kommer gå. När jag pluggade med Elin igår kändes det som jag hade kol på't, men nu bara allt fladdrar runt i skallen. Hoppas nåt fastnar iallafall!
Ska dra en storpluggning nu, ses på natur! ÄLSKA NO!, eller inte.
hej

Kommentarer
Postat av: Stoffesnopp

moppen @ my gargae imorgon;)

2008-09-18 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0