bettan lever! (nästan iallafall..)

Igår var en ganska mysig dag. Vaknade 9 för att gå ut och sälja tidningar, sålde faktiskt alla idag, jippiihooooooooo! Efter det tänkte jag få igång bettan, men det gick sådär. Stog och kickade och dampade lite smått i ca. 3 timmar, okej kanske inte men nästan. När jag väl fick igång henne gick hon som vanligt. Konstigt. Har ändå tänkt att lämna in henne nånstans. Förövrigt, ni måste tycka att jag är världens nörd som kallar min moped "henne", men hur schysst är det att säga "den"? (jag har sett herbie nyss, okej?)

Iallafall.. drog med moppen till Stoffe. Vi åkte till stan men där var ju bara åhlens öppet så vi tog bussen ut till etage istället och åkte hem typ en halvtimme senare. Väl hemma hos Stoffe igen åt vi KÄRLEKSMAT. Kärleksmat förstår ni är när någon av föräldrarna i familjen Nilsson har lagt ner extra mycket kärlek i maten. Jag kallar maten pensionärsmat istället. tihi.

Efter maten kollade vi lite på one tree hill och jiddra inte med Zohan. Den filmen var säkert jättebra, ska ge den en chans någon annan gång istället. Både jag och stoffe somnade typ, haha. Åkte hem typ halv åtta för båda var så trötta ändå. och hemma väntade andra avenyn med min mysiga broder. Avsnitten blir bättre och bättre måste jag säga.

Just nu sitter jag på TTELA och tar det lugnt, har lagt in lite artiklar på webben och sånt, ska snart gå ut och äta lunch. Jag skriver sen ikväll igen efter handbollen, CYA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0