den stora dagen, hah

Idag har det varit en stor dag för Linnea Larsson, kanske den största någonsin. Linnea har nämligen denna dag skådat ers majestät konungen i egen hög person. Han var gudomligt vacker, hade ett hår av renaste guld och.. nej nu räcker det!

Jag kom till TTELA och det började med morgonmöte som vanligt och efter det åkte jag, en fotograf och en reporter till nossebro av alla ställen för att spana in kungen en aning. Essunga kommun hade nämligen 25års jubileum förstår ni! Kungen och Silvia åkte runt till lite olika ställen i kommunen och alla följde efter. Det var grymt coolt och nu är jag typ coolast i trolliZ. Pappa sa tilochmed att han såg min jacka på tv!, han såg inte mig, han såg min jacka, haha.

Träning varte idag också. I början gick det bajsdåligt men efter ett tag gick det väldans bra helt plötsligt, lite skumt det dära.. Handbollen är grymt rolig nu för tiden! För ett tag sen orkade jag knappt pallra mig till träningen, men nu längtar jag nästan! Okej, kanske inte fysen men.. det kommer väl nån gång får vi hoppas!

Sista dagen på TTELA imorgon, det ska faktiskt bli lite sorgligt! Har varit grymt roligt! Har ju som sagt tillochmed fått träffa ers majestät konungen, kan det bli bättre, LIX!? Blir å ta med tårta imorgon som den duktiga unge fröken jag ändå är innerst inne. Nu ska jag återgå till mina vänner på msn, det plingar så hiskeligt i denhäringa datormaskinen förstår ni! Ha't fint, CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0