smartast i trolliZ

börjar med gårdagen.
Började med att jag var med stoffe en stund och det var hur bra som helst, jag älskar dig mest av allt stoffe det vet du! Efter jag hade varit med stoffe skulle jag iväg på kräftskiva till mammas kusin. Hade lite brådis eftersom jag ville va hos stoffe så länge som möjligt. Var alltså lite stressad när jag kom hem och sprang runt i hela huset. Skulle fixa håret och sprutade volymspray i håret och gjorde något annat under tiden. När jag sedan sprutade "volymspray" i håret igen märkte jag efter några sprut att det var visst något annat, det var nämligen foundation! Hade alltså en stor brun fläck i håret och var tvungen att sätta upp det. Så typiskt linnea larsson.

Väl på kräftskivan skulle jag och linus åka tidigare hem för maria skulle ändå hem. När vi väl hade kommit dit kändes det som vi knappt hann ta av oss ytterkläderna innan vi skulle åka hem igen. Det var lite tråkigt men det hade nog inte varit så jättekul att stanna hela kvällen.

När jag kom hem anlände little miss elin för hon skulle sova hos oss. Vi satt och skråla ett tag och sen gick vi ut på promenix till hemmakväll och köpte godis. Sen hälsade vi även på person/stroh/månsson/nordin gänget en stund. Efter de satt vi och pratade typ hela natten kände det som, riktigt trevligt för det var ett tag sen!

idag:
Gick upp klockan nio för att jag skulle sälja tidningar, underbart med tanke på att jag var uppe en stund igår. Efter det gick jag och la mig direkt och sen gick vi upp typ klockan tolv. Efter frulleN satt vi och skråla igen, grymt kul! Kan inte ens förklara vad det roliga var för ingen kommer fatta ändå, men kul var det! Videorna kommer kanske upp där ni minst anar det! Just nu sitter jag och gör so som ska vara klar på tisdag, underbart. CYa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0