hej alla fans

kom nyss hem från det hårda arbetet, var på foto idag:) Först åkte jag, en fotograf och en reporter till några sura tanter som klagade över att det var så höh ljudnivå utanför fönstret (undra varför, dom bodde mitt i stan!). Det här klagade dom på i en och en halv timme men vi fick fika iallafall, haha!
Sen satt jag lite vid datorn och sen var det lunch. FEL men ändå rätt gick och åt thaimat. Det var svenagött och trevligt att träffa dessa brudZ igen.
När jag kom tillbaka åkte jag och en fotograf till vänersborg för att plocka upp en reporter. Sedan gick vi till optiker Liljelood och pratade med dom om lite olika saker.

Nu ska jag snart till polis-stationen och göra pass. Gött att man har backslick och krulligt, skabbigt hår dagen till ära! Aja, nu är det ändå ingen idé att göra något åt saken, ska ju ändå bara ha passet i typ nio år eller hur länge man nu har det, haha.
Efter detta spännande ska jag nog dra mig till torsbo och spana in mina sexiga vänner på volleybollplanen, hoppas på att få med mig för att inte sitta där helt ensam och vara mobbad. Helt ärligt ska jag erkänna att jag inte är där för att spana in mina vänner, utan jag är där för att spana in en mysisk man som påstås vara grymt sexig, den som lever får se!
Skriver senare om denna underbara stund! CYA


Kommentarer
Postat av: Veronika

En snygg kille? Undar vem det kan va;);)

2008-10-09 @ 22:26:51
URL: http://veronikastroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0