sur

idag är Linnea sur. Sur på allt nästan. Sur på vädret. Sur på att hon har så ont i halsen så att hon inte ens kan svälja och att det är match mot ÅMÅL idag. Sur på att allt inte kan vara som på High School Musical 3. Sur på att höstlovet inte är längre än en vecka, m.m.

Såg alltså High School Musical 3 med elin igår. Det var sjukt hur bra den var! Så gullig, men ändå inte för gullig att den bara blev töntig, utan helt lagom gullig. Jag rekommenderar verkligen ALLA att se den!
När man kom ut från bigrafen var det som man kom till verkligheten igen. Den regnade och var kallt och alla såg sura ut. Det var ingen som körde en liten spontandans i allén eller sjöng en liten sång för sin älskling. Allt var grått och trist igen. Jag vet inte hur mycket jag hade kunnat ge för att leva i den filmen för ett tag. Så fort den händer något drar alla en liten dans tillsammans och är glada och skuttar runt, kan det bli bättre? Det jag försöker säga är att filmen var grymt bra!

Just nu önskar jag att knäckehäxan kan komma och rädda mig från min sjukdom, eller nåt. Ni fattar inte hur mycket jag har längtat till matchen idag, helt sjukt! Taggad som fasicken är jag också! Åå va sur jag blir! Även om jag kan va med kommer jag ju spela som en kratta ändå, men vad gör man inte för laget, de skulle ju inte klara sig utan mig, tihi!

Men nu ska jag pysa, ska ta tempern, önska mig good luck! CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0