sovmorgon!

ååååååå vem vaknade kvart över 11 idag då!? Jo,det var jag det! Sovmorgon idag, börjar 2 och ska jobba ända till 8 på redigeringen! Träning direkt efter på jag hinner inte ens hem emellan typ.. Har inga andra planer för dagen eftersom jag inte ens får plats med några andra planer. Imorn har jag iallafall planerat att kolla på person+virrex2's träning. Sheriffen, akta dig! Men nu ska jag göra mig iordning för att dra en lunch i da stada! Ha't fint utan mig idag! CYA

Linnea Larsson i egen hög person


Kommentarer
Postat av: louise

sv: tack, dsm:)... jag vet, men jag fattar inte hur man gör den större;)

2008-10-08 @ 13:31:28
URL: http://missewing93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0