skolkort=blä.

nu var dagen här, dagen då skolkorten var hemkomna! Detta som skulle bli den bästa dagen i mitt liv blev nicht so gut, rent ut sagt f.ö.r.s.k.r.ä.c.k.l.i.g. Enskilda kortet ser jag ut som en anka på, helt ärligt. Men det spelar ju egentligen ingen större roll, har ändå tvingat mamma att skicka tillbaka varenda kort ögonaböj. Klasskortet däremot, å nej. Jag ser ut som den största fjortiser i stan, plus att jag står i mitten och har huvudet uppåtlutat eller något så jag ser helt skev ut. Ser även ut som jag är hur sur som helst. Nu i nian när man skulle se ut som en sexbomb! Alla andra kort kan slänga sig i väggen, det är nians kort som räknas! Aja, då blir det väl till att se ut som en sexbomb på spexkortet istället, haha eller inte! Men fy, nu ska jag tröstäta lite bullar,hejs! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0