samhäll?

har varit på gymnasiemässa idag. Det betyder folk överallt och beslutsångest-lukt. Själv har jag nog bestämt mig för samhäll. Vet dock inte vilken inriktning än, kanske språk. Det finns så många andra saker jag skulle vilja gå, estet musik verkar SKITKUL och det verkar media också, men det känns inte som jag får ut lika mycket av det. Det får allt bli samhäll för min del.
När jag gick runt där tänkte jag på att alla kommer splittras. Alla mina kompisar kommer gå åt olika håll. Det känns väldigt tråkigt för att med tanke på att eftersom man måste plugga är den enda stunden man kan träffas i skolan nästan, så har det varit det senaste iallafall. Tänk nu då när vi kanske inte ens kommer gå på samma skola! Okej, det kommer komma massa nya vänner men ändå, lite tråkigt måste jag säga.

Nu ska jag snart iväg till älvhögsborg igen med mor&far och efter det är det uppspelnings-grej;) hahahaha, kommer gå suveränt hörde jag en fågel viska i mitt öra! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0