PERSON, JAG SKRATTAR FORTFARANDE..

Jag och bettan drog alltså upp till torsbo och där uppe fanns även de tre unga musketörerna som också skulle spana in denna underlige man. Det var väl ganska trevligt att spana in alla snygga män och kvinnor i gyllenbruna sparkdräker. Nej nu får jag skärpa mig, jag skriver så konstiga saker hela tiden, det här ska ju va en fullt seriös blogg (lycka till!). Männen och kvinnorna hade INTE gyllenbruna sparkdräkter! Så, då var det sagt.

Efter torsbo åkte jag hem och kollade på tv lite och sen åkte jag ut med stroh och person. Vi drog upp till månssons lyxhus och stog där och hängde med geeks. Det hände lite roliga saker där, eller vad säger du person!? Kan inte sluta skratta och kan inte sluta gråta heller för den delen! Hjälp..

Just nu är jag typ i himmelriket känns det som. Kom hem och frös sönder och sitter nu under mitt VAAARMA täcke och värms upp från ca. -34 grader till iallafall över noll-strecket. Det enda som fattas är en varm choklad med mjölkchoklad, grädde och marshmallows i! Då vore allt helt tipptopp.
Men ska sova nu, och ska faktiskt försöka skriva lite med betydelsefulla inlägg framöver, det går säkert GRYMT bra, kan ju försöka iallafall! CYA FOLKS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0