men tjenixen

Det är helt sjukt. Förr satt jag och förberedde mina bloggar och sparade olika saker och tankar som utkast hela tiden. Jag skrev på bloggen all the time. Man kan ju lugnt säga att det inte sker lika ofta längre och nu när jag väl skriver kommer det inte handla om något vettigt ändå.

Jag och elin kollade på "the freedom writers diary" idag, för mig var det andra gången. Jag måste säga att det är en sjukt bra film! Jag fällde allt några tårar, och det händer inte ofta till filmer! NAAT. Den här filmen är ett filmtips på hög nivå asså, synd att bloggen inte håller samma nivå just nu. Hoppas att jag får tillbaka stinget snart, tills dess, take care! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0