linneas hjärna filisoferar

just nu sitter jag och filisoferar så bered er på ett grymt seriöst inlägg.

Satt som sagt och filisoferade och kom fram till att livet är rätt gött just nu, det mesta flyter på galant! Det är skitbra mellan mig och stoffe, handbollen går ärligt talat suveränt just nu och livet leker bara i största allmänhet. Men helt plötsligt under min hjärnaktivitet poppade något upp, nämligen ZKOL4N. Precis när jag tänkte att allt var gött var det som om någon liten tomtenisse med stora glasögon och en bok i handen klappade till mig i huvudet och sa: "MEN LINNEA! DU MÅSTE JU PLUGGA NU, DET FÅR DU INTE GLÖMMA!"

Det känns som att denna lilla tomtenisse alltid poppar upp när han är mest ovälkommen, är det inte så? När man tänker att allt är bra, då måste tomten titta upp ur sitt hål och säga att nej du får inte tänka att det är bra! och då kommer man på något som gör att allt inte är så underbart längre. Det jag försöker förklara är att alltid när något är bra hittar vi något dåligt.
Varför kan man inte bara få känna att allt är galant utan att nissen ska hälsa på?

Hoppas att ni förstår hur jag tänker, annars har ni ju iallafall något att skratta åt! CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0