hola amigos

hallådär. Som sagt sovmorgon idag men min kära mor väckte mig ändå tio. Gjorde mig iordning och så sen åkte vi ut till elgiganten och hämtade kameran, vi blev helt chockade att den var där, brukar alltid vara så sega på elgiganten annars. Sen blev det ju TTELA klockan kvart över två och det bar iväg till Skene med en sportjournalist som heter Tony. Skoftebyn-Skene kvalmatch till tvån alltså. Antar att ni inte är så intresserade av att läsa om den matchen så jag skriver inget om det, skoftebyn vann med 3-2 iallafall.
Kom hem typ klockan 7 och efter det har jag bara suttit och degat. Degning is the shit. Orkar inte skriva nåt långt inlägg idag så det här får bli the end. CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0