hallådär

nu har jag inte skrivit på flera dagar och det känns faktiskt lite konstigt, men jag har faktiskt några bortförklaringar. I torsdags hade jag så ont i magen att jag trodde jag skulle dö, helt ärligt, jag kunde inte sitta upp. Igår kväll orkade jag inte vara inne på datorn för jag skulle upp och jobba idag.

Igår var det en riktigt bra dag. Började med att jag var på TTELA till 12, gjorde inte så mycket men iallafall.. När jag hade slutat gick jag och åt thaimat med fröken stroh. När jag kom hem tog jag bara det lugnt ett tag och sen klockan 4 skulle jag på elgitarren. Efter det kom Ludvig och mamma och hämtade mig och jag och Ludvig gick en liten promenad när vi hade kommit hem. Vi gick hem från rosa kiosken på en timme kändes det som, Ludvig går inte så snabbt när han äter glass kan man ju lugnt säga.

Klockan sju bar det av till person, där fanns även resten av brudarna i coola gänget. Tror ni man är coola när man sitter och kollar på disneychannel en fredagkväll eller!? JÄVLAR VA COOLA MAN ÄR DÅ SKA JAG TALA OM FÖR ER. Vi kollade alltså på camp rock, den var la ganska bra, lite förutsägbar men vad ska man vänta sig när man kollar på disneychannel. Efter det gick vi ut och stekte lite och jag gick alltså hem ganska tidigt eftersom jag skulle jobba idag.

Kom alltså precis hem från jobbet. Det var la ganska kul men jag var rätt trött kan man ju lugnt påstå. Idag vet jag inte mriktigt vad jag har för planer, person skulle ringa sen men det blir väl att jag får ringa henne som vanligt, haha. CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0